31 Aralık 2009 Perşembe

Ben 10 Zamana Karşı Yarış

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/29217/ben-10-zamana-karsi-yaris.html" title="Ben 10 Zamana Karşı Yarış">Ben 10 Zamana Karşı Yarış</a><br />
Thu, 31 Dec 2009 17:01:45 +0200 <br />
<p>BEN 10:<br />
RACE AGAINST TIME<br />
BEN 10:<br />
ZAMANA KARÅžI YARIÅž<br />
BEN 10, d&uuml;nyayı kurtarmak i&ccedil;in zamana karşı yarışıyor!!! <br />
Uzaylılarla m&uuml;cadele ederek ge&ccedil;irdiği yazın ardından Ben Tennyson, okula d&ouml;nm&uuml;ş ve sakin g&uuml;nler ge&ccedil;irmek istemektedir. Ancak bir anda ortaya &ccedil;ıkan ve &ouml;n&uuml;ne gelen herşeyi yakıp yıkan Eon adındaki gizemli bir yaratık y&uuml;z&uuml;nden yine kendini iş başında bulur. B&uuml;y&uuml;kbabası Max ve kuzeni Gwen de bu savaşta Ben&rsquo;in yanındadır. D&uuml;nyanın sonunu getirebilecek bir tehlike arzeden bu yaratığa karşı savaşırken Ben 10 kahraman olmanın anlamını daha iyi kavrayacaktır.</p><br />

[category Televizyon]
[title Ben 10 Zamana Karşı Yarış]
[tags
zamana,race against time,ben 10 race against time,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/29217/ben-10-zamana-karsi-yaris.html" title="Ben 10 Zamana Karşı Yarış">Ben 10 Zamana Karşı Yarış</a><br />

Hiç yorum yok: