28 Kasım 2009 Cumartesi

Fark Yaratanlar

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/28119/fark-yaratanlar.html" title="Fark Yaratanlar">Fark Yaratanlar</a><br />
Sun, 29 Nov 2009 03:17:19 +0200 <br />
<p>C&uuml;neyt &Ouml;zdemir ile <br />
Fark Yaratanlar <br />
&ldquo;MAHALLE ANNELERÄ°&rdquo; MODELÄ° Ä°LE KATKIDA BULUNAN<br />
&nbsp;NAŞİDE BULUTTEKİN<br />
C&uuml;neyt &Ouml;zdemir ile &lsquo;Fark Yaratanlar&rsquo;a 29 Kasım Pazar g&uuml;n&uuml; CNN T&Uuml;RK&rsquo;te saat 18.30&rsquo;da, kurduğu Anne-&Ccedil;ocuk Eğitim Merkezleri&rsquo;nde, anneleri de eğitim s&uuml;recine katarak &ccedil;ocukların sağlıklı olarak gelişimine destek veren Naşide Buluttekin konuk olacak.Naşide Buluttekin, &ccedil;ocukların sağlıklı gelişimi i&ccedil;in yaptığı &ccedil;alışmaları anlatacak. Diyarbakır&#146;ın Kulp il&ccedil;esinde doğan Buluttekin, yaklaşık 10 yıl &ouml;ğretmenlik yaptıktan sonra &lsquo;Kadın ve Aile Sağlığı, Eğitim, Uygulama ve Danışmanlık&nbsp; Projesi&rsquo;nde ve &lsquo;Yerel Kalkınmada Kadın Liderliğinin Desteklenmesi Projesi&rsquo;nin saha koordinat&ouml;rl&uuml;ğ&uuml; g&ouml;revlerinde bulunmuştur. Aynı zamanda Diyarbakır Yerel G&uuml;ndem 21 Kadın ve &Ccedil;ocuk &Ccedil;alışma, Yerel G&uuml;ndem 21 Kent Meclisi ve Diyarbakır Kadın Platformu &uuml;yesi. Buluttekin, merke
zi ABD&rsquo;de bulunan ASHOKA Vakfı tarafından &lsquo;sosyal girişimci&#146; olarak se&ccedil;ildi.<br />
&lsquo;Mahalle anneleri&rsquo; modeli yarattı, kadınlara ve &ccedil;ocuklara &lsquo;umut ışığı&rsquo; oldu.<br />
A&ccedil;tığı Anne-&Ccedil;ocuk Eğitim Merkezleri&rsquo;nde, anneleri de eğitim s&uuml;recine katarak &ccedil;ocukların sağlıklı olarak gelişimine destek veren Buluttekin, okul &ouml;ncesi eğitim modelini, mahallede yaşayan &lsquo;mahalle anneleri&rsquo; aracılığıyla uygulayan, &ccedil;ocukların su&ccedil;a ve sokağa itilmesinin engellenmesi konusunda da &ccedil;alışmalar yapmakta. Ayrıca, Diyarbakır&rsquo;da yoksul kadınların kendi ihtiya&ccedil;ları i&ccedil;in harekete ge&ccedil;meleri gerektiğine inancı ile sahada &ccedil;alıştığı kadınlarla Umut Işığı Kadın Kooperatifi&rsquo;ni kurdu. Diyarbakır, Adapazarı, Mardin ve İstanbul&#146;da kurduğu 20 Okul &Ouml;ncesi Eğitim Merkezi faaliyette bulunmaktadır. Umut Işığı Kadın Kooperatifi&rsquo;nde 2002 yılından bu yana bin kadar &ccedil;ocuğa eğitim olanağı sağlandı</p><br />

[category Televizyon]
[title Fark Yaratanlar]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/28119/fark-yaratanlar.html" title="Fark Yaratanlar">Fark Yaratanlar</a><br />

Hiç yorum yok: