29 Eylül 2009 Salı

Anlatamadım Mı?

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/25917/anlatamadim-mi.html" title="Anlatamadım Mı?">Anlatamadım Mı?</a><br />
Wed, 30 Sep 2009 01:00:01 +0300 <br />
<p>ANLATAMADIM MI? <br />
<br />
Anlat Bakalım&rsquo;ın (Analyze This) devamı niteliğindeki komedi filminde yine başrollerde Robert De Niro ve Billy Cyrstal yer alıyor. Psikiyatr Dr. Ben Sobel ve mafya patronu Paul Viti (Robert De Niro) bir ka&ccedil; seans i&ccedil;in bir kez daha bir araya geliyorlar. İlk tanışmalarının ardından &uuml;&ccedil; yıl ge&ccedil;miş ve Paul h&uuml;k&uuml;m giyip hapishaneye girmiştir. Hapishanedeki hayatı psikolojik olarak ağır bulan Paul, eski psikiyatrından bir ka&ccedil; seans daha almak şartıyla tahliye olur. Aslında hi&ccedil;bir şey iyi niyetli ve saf Dr. Sobel&rsquo;in sandığı gibi değil. Paul&rsquo;un asıl korkusu demir parmaklıkların ardında sinsice &ouml;ld&uuml;r&uuml;lmek.</p><br />
<p>O: Robert De Niro, Billy Crystal <br />
Y: Harold Ramis <br />
Komedi<br />
2002</p>
[category Televizyon]
[title Anlatamadım Mı?]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/25917/anlatamadim-mi.html" title="Anlatamadım Mı?">Anlatamadım Mı?</a><br />

Hiç yorum yok: