3 Eylül 2011 Cumartesi

Seni Bana Yazmışlar

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/44803/seni-bana-yazmislar.html" title="Seni Bana Yazmışlar">Seni Bana Yazmışlar</a><br />
Sun, 04 Sep 2011 01:00:02 +0300 <br />
<p>ZEYNEP ve MEHMET ORMANDA BAÅžBAÅžA<br />
En beklemedikleri anda, sevgilileri tarafından terk edilen bir kadın ve bir erkek&hellip;<br />
SENÄ° BANA YAZMIÅžLAR<br />
(Yeni Dizi)<br />
BU SAVAÅžTA HER YOL M&Uuml;BAH!<br />
5.B&ouml;l&uuml;m &Ouml;zet<br />
Burcu ve Yal&ccedil;ın&rsquo;ın peşinden şehir dışına giden Zeynep ve Mehmet&rsquo;i kalacakları otelde bir s&uuml;rpriz beklemektedir. Otelde sadece bir tane boş oda vardır. İstemeyerek de olsa aynı odayı paylaşmak zorunda kalan ikili, fırtınayla birlikte elektrikler de kesilince yepyeni maceralar yaşarlar. Sabah otelden ayrılan Burcu ve Yal&ccedil;ın&rsquo;ın peşine d&uuml;şen Mehmet ve Zeynep ormanda kaybolurlar. Onlar takipte olduklarını zannederlerken, Yal&ccedil;ın ile Burcu &ccedil;oktan İstanbul&rsquo;a d&ouml;nm&uuml;ş ve cafede verecekleri kost&uuml;ml&uuml; partinin hazırlıklarına bile başlamışlardır. Mehmet ve Zeynep ise geceyi doğada baş başa ge&ccedil;ireceklerdir.</p><br />
<p>Yapımcı&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Sinetel<br />
Y&ouml;netmen &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Barış Y&ouml;ş <br />
Senaryo&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Banu Kiremit&ccedil;i Bozkurt<br />
S&uuml;perviz&ouml;r&nbsp;&nbsp;&nbsp; : Ziya &Ouml;ztan <br />
Oyuncular &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Yeliz Kuvancı(Zeynep), Ali İl(Mehmet), Cemal H&uuml;nal(Yal&ccedil;ın), Dilşad &Ccedil;elebi(Burcu), Anıl &Ccedil;elik(Emre), Erdem Akak&ccedil;e(Nihat), G&ouml;k&ccedil;e Sezer(Ayşe), Tuna Orhon(Osman), G&uuml;me&ccedil; Alpay(Sezen), Duygu &Ccedil;etinkaya(Cansu)</p>
[category Televizyon]
[title Seni Bana Yazmışlar]
[tags
terk,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/44803/seni-bana-yazmislar.html" title="Seni Bana Yazmışlar">Seni Bana Yazmışlar</a><br />

Hiç yorum yok: